klippklipp

Hello!

Nu sitter jag hemma hos pappa. Har nyss tittat lite på efterlyst men datorn lockade mer. Jag är jätte trött och ska snart lägga mig och läsa lite. Usch vilken hemsk bok jag läser nu.. Pojken som kallades det heter den. Det är ju en sann historia och det gör det hela värre att läsa. Men jag ska ändå läsa fortsättningarna av boken.
 Imorgon är det systerysters födelsedag. Hon blir ju trots allt fjorton;) en omtalad ålder det där.. Köpte present till henne förut. Ett linne från H&M fick det bli som hon nog blir nöjd över. Till mig själv köpte jag ett hänglås med sifferkod. Inte så roligt kanske men det behövs eftersom jag är expert på att slarva bort nycklar. Men nu behöver jag aldrig tänka på någon nyckel när jag har det perfekta låset.

Idag klippte vi som sagt för första gången på dockorna i skolan. Det gick hyffsat bra, men det kunde gått bättre tycker jag men vi har ju klippning på fredag igen. Men det är verkligen så himla kul nu när vi har kommit igång. Jag gillar klassen också och det är ju ett plus! Funderar på att ta med klippväskan hem under helgen. Tänkte vara snäll mot Emil och klippa hans hår lite för det har han tjatat om. Han är min lilla försöks kanin!

Idag efter skolan följde Hannah och Kim med mig hem en liten stund. De hjälpte mig lite med designen på bloggen. Just nu är den inte så fin men jag ska snart lära mig mer så jag kan göra den lite finare. Men det här får duga ett litet tag framöver iallafall!

Är sugen på att köpa clip-ons.. Vore kul och testa så det bli nog det framöver:)




Den här lilla tussen kommer snart hitta hem hos pappa:)

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Gud va söt :')

2009-09-24 @ 09:14:28
URL: http://nadjamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0