försov mig

Imorse försov jag mig. Jag fick slänga på mig kläderna och hoppa in i bilen eftersom pappa va snäll och körde mig till stationen. Där mötte jag mina två godingar Amanda och Hannah. Idag va det skönt och åka tåg eftersom jag hade stressat hela morgonen.
 Vi fick sluta tidigare idag på skolan och sluta kvart över ett istället för halv fyra. Det va vänligt av dom. Då drog jag Hannah och Amanda J till stan en liten stund. Jag köpte ett par ribbade tights som jag har tänkt köpa länge. Amanda köpte också lite fina grejer. Eftersom det var äcklig mat i skolan käka jag och Hannah på wok kitchen i mitticity. Mmmmm:)

Nu ska jag dra till emil! hejdå<33



jag

jag


hannah

Hannah<3

Kommentarer
Postat av: amanda

Snygg tröja på en snygg susanna:D avundsjuk på tröjan:(

2009-09-22 @ 22:41:24
URL: http://missmandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0