go dag

hejhej!
Skön dag i skolan idag. Hade bara matte och sen ett författar besök i aulan. Vi skulle egentligen sluta klockan 3 men vi fick sluta klockan tjugo i tolv istället :)
 Efetr skolan gick jag lite på stan. Köpte underkläder på hm. Två bhar och två trosor! Alltid kul med lite nytt! Även sugen på en ny jacka men jag är inte säker på vad jag vill ha för någon än.. men har iallafall sett en på Nelly. Om någon dag kommer min hårförlängning. Jag längtar!haha
 Emil kom till mig när han sluta också. Han bjöd mig på pizza, vilket va väldigt gott! Nu ligger vi och kollar på Svenska hollywood fruar. Dom är ju för roliga, speciellt Ankan.
nej nu ska jag kila iväg till tvn och emil igen och dom härliga hollywood fruarna!


mina vinterstövlar! Köpte dom i slutet av augusti men har inte använt dom än.Men till helgen åker dom på:)


Såhär såg jag ut idag!


Kommentarer
Postat av: hanna

lika fin som alltid <3 !!

2009-09-28 @ 22:20:40
URL: http://hll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0