haha.. det va ju en rolig blogg

Hej! Nu sitter jag här med Victoria och kollar på www.arvikaskvaller.blogg.se. Jag fattar inte hur folk orkar uppdatera sånt om andra. Men dom som gör det har nog inte mycket till liv. Haha! det är iallafall skrattretande.

Hade idrott första timmen idag. Vi är runt 60 tjejer som har idrott då från både 1an och 2an och idrottslärarna hade inte planerat så mycket. Så vi fick göra lite vad vi ville. Jag och Hannah gick direkt till gymmet. Men det vart bara en halvtimmes effektiv träning och en halvtimmes prat med Malin om vad som hände på min fest i lördags. Det vart ju lite kaos där ett tag men ändå lyckat;)
 Efter idrotten hade vi produktinformation med Wella. Informationen tog ungefär 1,5h men det gick fort eftersom vi satt och antecknade allt han sa om alla deras produkter. Jag blir alltid så sugen att köpa när jag hör vad de är bra för. Men jag har bra produkter nu som jag fick på praktiken. Jag får vänta tills dom tar slut ;)
 
Igår va jag hos Emil. Han va störd och då skrattar man hela tiden. Lite mysigt va det också. Tycker om han lite grann sådär!

Imorgon är det en bra dag på skolan. Den gruppen som jag är med i ska träna på klippning. Äntligen säger jag. Nu har vi fått göra flätor, träna lite på frisyrer, rulla permanent. Men inte fått klippt. Det är många som frågar ifall jag kan klippa dom och så men det känns inte rikigt bra än när jag inte lärt mig grunderna än. Jag för ju bara så det känns bra. Men imorn blir det en liten ändring på det. På fredag ska vi också klippa!

Här kommer lite bilder från Min 16års fest i lördags. Enjoy!

fina flickorna
Victoria , Frida och lite Amanda

Jag, Marcus och den fina muffinsen jag fick av han och Martin;)

lite Frida, Jag och Malin

Carl, Maja och Fredrika

Emma, Nathalie och Jag

folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0