Seg dag

Idag är jag inte annat än trött. Jag har gått runt i myskläder hela dagen. Vilket är väldigt skönt. Festen igår var väldigt rolig! Innan alla folk kom åt vi tjejer tacos och så fick jag lite paket som jag blev väldigt nöjd med. Det kom ganska många tillslut och det gjorde att vi gick vidare till stan istället lite tidigare. Jag tycker det va mycket roligare hemma än på stan. Skumpartyt får jag ju inte gå in på än så inget lockade riktigt på stan. Men kul att träffa lite folk och så iallafall!
 Jag Emil och Nathalie kom hem ganska sent och låg och prata om allt mellan himmel och jord innan vi somna. Jag vaknade jätte tidigt imorse. jag fattar inte varför jag alltid är så pigg på morgonen dagen efter. Nathalie och Emil som som fan iallafall, och det är ju skönt för dom...
 Ungefär elva följde jag Nathalie till Ica där hennes pappa skulle komma och hämta henne. Sen när jag kom hem gjorde jag ett försök med att väcka emil. Vilket inte gick så bra eftersom jag blev skrämd av honom, haha..
 Amanda kom lite senare på dagen och gjorde mig och Emil sällskap. Alla tre satt bara och dega framför datorn men det kan vara skönt det med ibland:)
 Resten av dagen har jag jobbat med inlämnings uppgiften om frisöryrkets historia mm. Den är klar nu iallafall och jag tror den blev helt okej. 
 
Nu ska jag försöka sova lite och hoppas på det bästa.. (: puss&kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Festen var grymt lyckad. de var verkligen roligt folk när de kom människor man aldrig träffat tidigare. och de var jätte mysigt att äta allatjejer tsm i början där och sen börja dricka lite smått. även vädligt bra musik så de var en heeelt fel fri fest susanna. detta lyckades du med;) sen så har du fått dig en jäkligt snygg ´dator också.

2009-09-20 @ 23:34:11
URL: http://missmandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0