still in love..

hejhej! Nu ligger jag i min säng och lyssnar på massa lugn musik. Ganska skönt faktiskt! Kommer säkert sitta här ett bra tag till för då känner jag mig inte så ensam :)

Idag vakna jag med Emil. Sov hos honom inatt. Jag va så himla trött efter den här veckan. Så jag somna klockan tio, inte så kul sällskap för honom kanske.. Vi vakna iallafall klockan tio imorse. Sov nog för länge för jag hade värk i kroppen när jag vakna. Liggsår kanske ?:P
 Va hos Emil ungefär till klockan två.  Jag skulle se på hans match men den var inställd så då åkte jag in till stan. Där väntade Amanda på mig så jag va med henne hela dagen och kvällen! Vi tog det bara lugnt och pratade om allt möjligt. Skönt med vänner man kan prata med om allt<3
 Har skickat efter lite saker idag. Nämligen clip-on hårförlängning! Jag vet att jag redan har ganska långt hår men man måste prova allt ju. Syster beställde en snygg klänning. den kan jag låna eftersom vi har samma storlek,göööött:D



klänningen joanna klicka hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0