Vad händer idag ?

Jo idag måste jag verkligen plugga. Jag har både matteprov och svenskaprov imorgon. Och jag har inte ens kollat på det. Skönt att vara ledig idag men nu blir det en dag mindre i salongen. Men om det hade varit skola idag hade jag nog ändå inte kunnat gå dit. Jag har blivit så himla förkyld. Sitter och dricker c-vitamin och knaprar tabletter för att bli frisk till mârten. 

Om några minuter ska jag ringa till tajmahal. Jag fick ett mejl från dom igår där det står att produkten jag beställde är slut. Jag blir så arg. Jag hade otur förra gången jag beställde något därifrån också. Då fick jag bruna extencion istället för blonda. men ska iallafall ringa dit och se om dom kan fixa något liknande som dom skrev i mejlet. Hoppas det hinner hem till mig innan helgen är slut.

Men gårdagens plus var att den nya säsongen av The Hills finns att kolla in på www.mtv.se. Jag har blivit en rikig The Hills tönt kan jag erkänna.

nej nu ska jag ringa, plugga och äta! Skriver nog mera sen!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Susanna! jag visste inte att du har blogg. Det har du glömt att klämma fram;) senare avsnitt av Hills finns på MTV.com. Då är du lite uppdate

2009-10-06 @ 20:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0