Välkommen första inlägget

Jag har länge tänkt starta en blogg och nu va det ett bra tillfälle eftersom jag nyss fick en ny dator!

Igår var det min födelsedag. Eftersom jag går upp väldigt tidigt varje morgon för att hinna med tåget till Karlstad fick jag bli firad när jag kom hem från skolan. Dagen på skolan gick fort eftersom vi hade yrkesämne hela dagen med permanent. Det va väldigt svårt, men tillslut fick jag ordning på det och det blev mycket lättare och roligare.
När jag kom hem från skolan blev jag firad av mammas familj och pappas familj och Emil såklart. jag fick en dator som jag önskat mig länge av familjen. Av Emil fick jag en stickad tröja, halsduk och smycken som jag blev väldigt nöjd över.
På kvällen bjöd Emil ut mig på thailänds restaurang. Maten där va jättegod och det va jätte mysigt!

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem. Vi ska iväg och handla mat till ikväll för då blir det party. Först ska jag bjuda tjejerna på tacos sen kommer det mer folk. Det kommer bli en kanon kväll hoppas jag på!


Emil på restaurang
Emil på restaurangen igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0