18.20

Sitter och dricker te nu för det har bara blivit värre med förkylningen under dagen. Speciellt halsen!:( Orkar inte vara sjuk och jag vill bara bli frisk nu!

I skolan idag fick vi lära oss clipslockar. Det va väl inte det roligaste jag gjort och med tanke på att jag är sjukt trött nu gick det inte så bra alla gånger. Men tillslut gick det allt lite bättre. Jag tror inte Amanda Hannah och Nathalie gilla det värst mycket heller;) Har en lektion till på det här sen är det prov!

Har äntligen beställt tid för färg och klippning imorgon! Det ska bli så sjukt skönt att få bort det slitna och att få en ljusare fär i håret! Sitter och tittar på lite bilder nu på något liknande jag vill ha i färgväg! Lägger in lite bilder sen på det:) Men nu är frågan: Ska jag klippa lugg nu? Eller ska jag vänta?

Nu ringde pappa och bjöd mig på mat! Vi hörs sen!


sysselsättningen för dagen

dagens umgänge då som vanligt!

                                                                         

Kommentarer
Postat av: Hannah

lugggg!!!!

2010-04-21 @ 18:40:26
URL: http://hll.blogg.se/
Postat av: amanda nilsson

Kom igen nu krya krya krya krya du har en helg framför dig :D

2010-04-21 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0