19.00

Idag blev det lite shopping med Amanda innan skolan började. Blev lite som jag behövde och Amanda fick med sig lite hem hon också. Nu blir det att spara till stockholm istället! Men just nu har jag inte så mycket att spara eftersom jag gjorde slut på alla pengar idag.. ehe!

Skoldagen va helt okej. Lite hängig fortfarande av förkylningen men det börjar bli bättre! Måste rycka upp mig lite nu för jag ska hjälpa mamma med att måla ett fönster här hemma.. Är man snäll så är man;-) Ikväll kommer Hannah hit också och får massage av mamma. Är inte alls avundsjuk men jag ska allt tigga till mig en massage någon dag framöver! Men ska försöka pyssla om mig själv istället och måla naglarna eftersom jag köpte ett nytt nagellack förut:)

Håller på att tvätta alla mina sminkborstar nu också, inte det roligaste men det måste göras! Och nu väntar föntret på att bli målat också.. Hej så länge:D




lite nytt smink och ett par skor fick följa med hem

                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0