22.18

Nästan bestämt mig att imorgon blir det en luggklippning av något slag! Och håret ska äntligen bli ljust:)



Långt ljust hår med lugg. Så får det nog bli:) Men om jag känner mig själv så kan jag kanske ändra mig. Men egentligen är det ju bara hår som någon gång växer ut. JAG FÅR SE IMORGON.

Mamma har gett mig massa saker nu som ska lindra förkylningen. Hoppas bara att jag blir bättre till imorgon för jag måste till skolan och göra ett data prov.. Känns sådär faktiskt! Men ligger efter nu i data så jag måste göra det:(

Ska besöka sängen nu och få mig lite sömn:) Goodnight<3

                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Louise

Så som på den första bilden tror jag skulle va jätte snyggt på dig! :)

2010-04-22 @ 08:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0