27 april

Sakta men säkert blir det snart torsdag. Men dock tycker jag att det går lite för sakta! Håll ut...........

Idag på yrkesämnes timmen fick vi information om massa olika hårförlängings metoder. Det va jättekul att se hur många olika sätt det fanns att göra det på. Kände igen nästan alla sätten men nu fick man verkligen en inblick i hur det går till exakt:) Sugen på att gå den utbildningen men det får isåfall bli i tvåan eller trean eller när jag är färdig frisör!

Emma och jag va iväg och träna och det va så sjukt jobbigt.. När man har varit sjuk i en vecka så tappar man ju så mycket. Eller jag gör iallafall det! Så nu måste vi komma igång, så det blir träning imorgon också:)

Nej nu får det bli sängen så jag orkar upp imorgon! godnatt:)





                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0