i-landsproblem

Har jag haft hela eftermiddagen. Längesen jag va så trött och gjorde flera försök till att plugga på provet vi har imorgon. Men lyckades somna tre gånger ungefär.. Det sluta med att jag fick sitta och råplugga och nu orkar jag inte mer! Läsning på tåget blir imorgon. Förövrigt har vi sovmorgon imorgon också!

Ett till problem uppstod just nu. Mobilen dog -igen. För andra gången idag men med tanke på hur den ser ut så är det ju inte konstigt att den dör lite då och då. Imorgon ska jag iallafall fixa mig en ny med den lilla summan pengar jag har;) göttt! hannah ska med mig och jag vet fortfarande inte vilken färg jag vill ha. Svart eller vit? Martin tycker svart, alla andra tycker vit. Men det va tydligen " så 2009" att ha det sa han.. Men det lutar ändå åt vit :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0