23.22

Sitter och planerar lite med Amanda Jansson nu om shoppingresa till stockholm:) Ska bli hur kul som hellst faktiskt!

Första gymnastikträningen idag på mer än två år. Det känns nu kan jag säga er. Händerna darrar och det värker lite här och där. Men jag lever iallafall. Klara faktiskt av mer än vad jag hade förväntat mig, det är positivt! Efetr träningen blev det en promenad hem och äntligen är snön borta! eller ja, nästan iallafall:) Sen bar det av till Victoria som stod för tacos. Riktigt gott var det och den nya huset var inrett i den klassiska litauiska stilen;)




hallen

victorias place
                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0