sööndag

Hejhej!

Blev väckt av Vitoria för typ en timme sen. Bra att hon väckte mig annars hade jag väl aldrig kommit upp. Mår bra idag trots kvällen igår och att jag kom hem sent! Försöker ladda lite för det första gymnastikträningen på 2år. Men Emma svarar inte på mina sms så hon är nog inte lika pigg på att dra till gymnastikhallen;) och varför kan man ju undra.

Dålig uppdatering på mig nu under påsken. Men min dator eller ja internet har inte varit på min sida direkt. Så det kommer lite bilder från Nadjas fest nu ist! Och Nadja tack för en mycket bra kväll:)


jag och nathalie

amanda



söt peccaaa

emma och jesper
                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0