14 februari<3

Godmorgon, godmorgon:)

Sitter inne i syrrans rum nu och snackar om allt mellan himmel och jord. Hon berättar lite om gårdagens utekväll i arvika. Det kändes som jag inte har missat något direkt heller;) Ska även klippa henne lite sen!

Idag är det ju alla hjärtans dag. Mamma köpte tidningar till mig och Joanna som en liten present. Det var snällt:) Själv har jag inte köpt något till någon,haha. Det betyder inte att jag är oromantisk men jag kan lika gärna skriva "ha en bra alla hjärtans dag" till någon:) Nu fick det här mig att låta väldigt snål men det är jag inte. Jag var ju med Frida när hon köpte en liten chokladask till sin valentine. Hon orka inte bära den i handen hem. Så hon la den i min väska. Tror ni inte att hon glömmer den. Så nu är det jag som har chokladen. Typiskt Frida rydberg och mig.

Min förkylning är inte alls bättre. Snarare sämre.. ROLIGT, är trött på att vara sjuk nu..


sysselsättning för dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0