15.09

Blev en runda på stan med mamma idag. Det fanns inte så mycket fint och jag blev på dåligt humör när vädret blev sämre och sämre. Slask och snöblandat regn? fan va härligt!.. Usch nu får där gärna ta och bli vår tycker jag. Trött på snö så jag kan dö!¨

Nu snart ska jag avancera och göra rätt på mitt rum. Det behövs en storstäding där.. Inte det roligaste med jag blir ju glad sen när det är rent och fint:)

Kvällen kommer spenderas med emma och ta det lugnt och sen kanske kolla läget i stan om det är nått roligt där! Känner mig otroligt trött så känner inte för något egentligen men myskväll kan jag gärna gå med på:) taggar inför nästa helg istället:D



inhandlat från veromoda

                                                                                                        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0