20:e februari

Hallahallå!

Sitter med syster nu och snackar som vanligt. Snöstorn är det ute också som gör mig på dåligt humör. Den kan ju bra gärna försvinna nu tycker jag!

Victoria är i stan nu igen också!! det gillas. Hon och Amanda kom igår när jag färga håret. Brun som en pepparkaka var hon också! jag fick en liten present också:)gullig hon<3

Förövrigt kan jag ju säga att jag har blivit vääldigt ljushårig. Men det gillas, back to basics kan man väl säga. Har inget kort på hur det ser ut än men det kan jag nog fixa;) Ingen skillnad på frisyren än. Men det blir det nog om några månader!


Det här fick följa med hem!

                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0