always something to be

tjaa:)

Nyss kommit hem från skolan, vi fick sluta tidigare idag eftersom sista lektionen var inställd. Skönt för nu hinner jag laga mat innan jag ska hjälpa Hanna med hennes hår:)

Igår var jag så otroligt trött när jag kom hem från träningen. Men det blev lite mindre träning än vad jag hade tänkt mig. Haha, jag fick mig nämnligen en liten förföljare.. menmen, det dåliga var iallafall att jag somna innan paradisehotel var slut. Vilka ilandspromblem jag har:(

Ett till ilandsproblem jag har är att kameran är urladdad.. Därför har jag inga nya bilder att bjuda på. Men jag ska allt försöka få med mig kameran imorgon till salongen!

Nu ska jag fixa med maten innan Hanna kommer, hejhej<3


salongen förra veckan. fin pose!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0