Äntligen klar med allt

Nu är jag klar med klippningen och hårförlängningen:) Det har tagit upp det mesta av min kväll ända sen jag kom hem från skolan! Men det är ju bara roligt, och både min morbror och Madde blev nöjda!

Pappa ringde förut och sa att jag kanske har fått sålt skridskorna.. Skönt! Då är det problemet ur världen iallafall. Börjar bli trött på att se skridskorna ligga här hemma nu.. Annars har det varit en bra dag. Börjar ju lite senare på tisdagar och det är ett plus! Träffa godingen Amanda Jansson igen efter att hon varit borta i egypten i en vecka. Brun och fin var hon såklart:) Och som vanligt bjöds det på skratt av hannah och Nathalie!

Imorgon är det salongen som gäller! Jag missa ju herrklippningen i fredags eftersom jag var i sälen:( Men det är nog inte så svårt att ta igen skulle jag tro.  


suddig bild, men det kommer snart lite nya bilder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0