Godmorgon solstrålar

Ligger i sängen nu och ska snart gå och äta lite frukost och bara ta det lugnt! Va nyss inne på HK:s hemsida och skulle boka mig på passen men det var redan fullt på båda passen.. Därför måste jag åka dit lite tidigare idag för att få plats. Typiskt mig att glömma boka igår.. Men här ska det tränas idag! 

Mycket glad är jag över att det har blivit lite varmare ute. BORT MED SNÖN! Imorgon är det ju första mars och då är det ju ändå tid för våren att komma fram. Och nu om några veckor ska jag Hannah, Amanda och Nathalie bort från värmland en helg vilket ska bli väldigt roligt. Ska boka allt nu under veckan så kan jag berätta vad det är då;)

Nä nu är jag hungrig och måste käka lite, ha det så bra hörs sen:D


3/4 av kvartetten, fröken jansson saknas på bilden;)
                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0