jävligt rolig lördag

Hej på er!

Ligger i sängen med huvudvärk, ont i halsen och har ett par ögon som kliar och är lite lätt röda. Kul med ögoninflammation mitt upp i allt:( Hes har jag blivit också som grädde på moset. Därför kommer min kväll att bestå av att inta sängläge och försöka bli frisk när alla andra är ute och har roligt!

Orkade med ett varv på stan med Frida förut plus en fika! hannah var också i stan så hon hängde med mig hem sen. Blev bara att vi låg i min säng i bra många timmar och gjorde inget. Emma kom förbi en sväng också och Peter bjöd på god mat! Och nu ligger jag här.. Uttråkad, trött och grinig. Livet är ibland inte så roligt och det är inte lätt när det är svårt;) Men ska försöka muntra upp mig själv med hallon och glass nu. Uppmuntring behövs nu!!!


Igår blev jag ett par solglasögon rikare! från ginatricot


Köpte den här väskan också. man får med band och den funkar även som plånbok! från ginatricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0