Just a regular sunday

tredje gången jag inte lyckas få fram det jag har skrivit nu.. Turen är inte med mig idag!

Ligger i min säng nu och lyssnar på musik. Ska snart dra mig iväg några kvarter bort till Emma! Känner mig otroligt sliten idag men det är ju söndag. Så är det alltid ju på söndagar. Man gör ingen nytta alls. Men lite nytta kommer jag göra sen för jag ska klippa luggen på emmas mamma snart:)

Senaste timmen har jag snackat med Martin om hår. Vilket är kul tycker jag. Drev med honom att jag skulle klippa av mig håret också;) haha


Det här håret va rikigt nice alltså;)

                                                                                       






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0