lediga måndagar är ju aldrig fel

Hejhej!

Idag har jag varit ledig. Såå himla skönt:) Hannah kom hit ungefär vid klockan tolv. Jag klippte topparna på henne, sätte i hårförlängning och till sist färga vi allt på henne. Det blev väldigt bra tycker jag och jag tror Hannah blev nöjd!

Nu har jag hjälpt mamma med att plocka upp diskmaskinen och plockat bort i köket. Jag kan allt vara lite snäll ibland, hoppas hon blir glad nu när hon kommer hem från jobbet:) Jag har varit väldigt effektiv idag tycker jag själv. Jag har till och med fått in annonsen på skridskorna på blocket, det har tagit sin lilla tid men nu är dom där. Nu ska jag bara få sålt dom... Vilket inte kommer vara det lättaste känns det som! Min effektivitet fortsätter med att jag ska iväg och träna med Emma snart!






hörs ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0