Lite oflyt idag..

Hejhej!

Dagen började bra med klippning i salongen. Hade sällskap med godingen Amanda. Det gick tillslut rätt bra att lära sig det nya klippsättet. Kam och sax eller kam under sax heter det:) Lite krångligt innan man har fått till tekniken. Men dock blir det mycket träning på det! Pappa får nog bli min försökskanin!

Tågresan hem var bra, somnade skönt. Men tyvärr lyckas jag med att glömma länskortet på tåget.. Fick lite lätt panik på mig själv på vägen hem från stationen.. Och som grädde på moset är mobilen helt störd också... Wihoo!
Men en bra sak är att dom hittade länskortet så jag får tillbaka det imorgon:) Men mobilen vet jag inte när det får lust att börja funka igen..

Nu har jag bokat mig på core så snart blir det träning med Emma igen. Efter träningen blir det bastu! Härligt värre:)


niiice



moi today!

                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0