onsdag kväll

Varit hemma nu ett litet tag efter träningen. Det blev bara core idag för mig och Emma. Har fått sån otrolig träningsvärk från bodypumpen igår. Vi testa cyklarna lite men benen sa nej. Bastu med Inpackning i håret och apelsin kändes mycket bättre;-) Lent hår är ju aldrig fel liksom!

Mamma står och tjatar på mig att jag ska upp på rummet och städa. Men det tar emot även det. Ska allt plocka lite däruppe sen! Måste även packa väskan för imorgon sover jag hos Amanda Jansson i Molkom. Jag ska klippa henne och hon ska fixa mina naglar. Inga fel, inga fel:)

Nu väntar engelskan på mig.. orkar..inte..ha..prov..imorgon!



                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0