sämre och sämre..

Mår inte bra just nu.. Har fått ondare i halsen nu och världens huvudvärk. Orkar inte vara sjuk nu! Hoppas på att det blir bättre imorgon!

Annars har dagen varit mycket bra. Åkte bil med Maria till skolan idag eftersom hon skulle vara min hårmodell för gradering. Gick mycket bra och Maria blev nöjd hon också! och även Helene:) Blev kort dag i skolan med fika och vi fick sluta ganska tidigt. Efter skolan drog jag till stan med Hannah. Där träffa vi Nathalie, Emma Linnea och Alexandra på Waynes så vi var med dom ett litet tag. det blev även att jag köpte mig en väska och ett par solglasögon. Jag visar det imorgon!
Senare mötte vi Amanda och åkte hem till henne och åt mat. Mysigt!
Resten av kvällen har jag spenderat hemma hos Emma med Frida, Johan, Walle och Adrian. Blev en film som killarna hade valt.. Ingen skräck men en typisk pojkfilm med nakna tjejer överallt. den va dålig. Men annars va det kul;)
¨
Nu ska jag försöka sova lite. Hoppas det går men det gör ont så fort jag sväljer.. Godnatt på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0