söndag kväll

Myskväll hos Emma satt fint på söndagen som denna! Klippte anettes lugg och det blev så bra så. Sen blev det prat med Emma samtidigt som vi fixa naglarna lite:)

Känner verkligen inte för att gå upp klockan sex imorgon.. Men det är ju bara 5 skoldagar kvar sen kommer det efterlängtade lovet. Ska bli otroligt skönt!

Imorgon ska jag äntligen börja träna lite lätt efter den här otroligt jobbiga förkylningen.. Men vill inte anstränga mig för mycket än, ingen lust att bli sämre igen! Jag och Emma ska nog köra ett corepass imorgon. Men jag vet inte om jag bara ska köra det eller vara i gymmet efter också. det får vi se imorgon det:)


nymålade naglar!


gjorde min kväll;)

                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0