trött på det här nu

Kände att jag hade blivit bättre igår. Men nej... Inatt vakna jag klockan fem av att ha väldigt ont i halsen. Det verkar aldrig gå över det här:( Alltså ingen skola idag!

Trots detta verkar veckan bli bra ändå! Haha;)

15. februari 2010

Du kan verkligen komma igång med saker och ting på jobbet under veckan, och dina relationer till såväl kollegor som kunder kan blomstra. Din förmåga att kommunicera och vara en lagbyggare har aldrig varit större, vilket innebär att allt arbete sker effektivt och harmoniskt. Pengarna och resurserna finns till hands, och för en gångs skull drar alla sams. Veckan erbjuder också otroliga öppningar i personliga relationer... Sällan har det funnits sådana möjligheter till kärlek och romantik. Det kan till och med verka som om det faktiskt finns en idealisk partner för dig. I alla händelser verkar kärleken vara som en dröm: en dröm som kan komma att besannas.


Kommentarer
Postat av: amanda

jag säger bara: oj oj oj oj oj.... ;)

2010-02-15 @ 16:36:32
URL: http://missmandas.blogg.se/
Postat av: svar:

haha min framtid ser ju faktiskt väldigt ljus ut om man nu ska tro på detta;)

2010-02-15 @ 19:17:17
URL: http://susannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0