1:a februari

hallåhallå!

Dålig uppdatering igår, jag vet. Men min dag bestod mest av att ligga i sängen och sova. Va så otroligt sliten efter utgången i lördags:P Men tyvärr känner jag mig inte speciellt utvilad nu heller. Va uppe sent igår med och det går inte rikigt ihop med att gå upp klockan 6 på morgonen.. Det är ju tur att jag kan ta ett senare tåg imorgon för då börja vi halv elva!!

Om en timme ungefär blir det att åka till HK med mamma och träna lite. Vilket jag inte är sugen på. Men jag tvingar dit mig själv ändå så jag gör någon nytta istället för att bara ligga hemma! Emma är tyvärr sjuk idag så det blir att vara i gymmet själv eftersom jag inte har någon större lust att gå på step med mamma..

Nej nu fan måste jag piggna till:D

Lite bilder från helgen:


jag och syster


hannah och jag




Kommentarer
Postat av: Hannah Liljegren

<3

2010-02-01 @ 18:55:11
URL: http://hll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0