10:e februari

Hejhej!

Kom hem för inte så längesen. Det fick bli en promenad idag hem från stationen. Är väldigt lat och vill alltid ha skjuts men för en gångs skull var det skönt att gå hem! Hade sällskap med Hannah hem från karlstad som vanligt men det var ovanligt att vi inte somna. Vi underhöll oss istället med att kolla i klippboken som jag lånat hem eftersom jag har modell på fredag:)

Klippning stod på schemat idag och det gick väl hyffsat bra. Frisyrerna vi klipper nu är inte direkt snygga. Men Amanda kom på idén att sätta fast håret på mitt huvud. Resultatet blev ju inte direkt snyggt men kul var det. Men tyvärr kommer jag inte att visa den bilden här;-)

Nu sa jag försöka komma på något att käka innan jag drar iväg på träning! Men fantasin ligger på noll och då är det inte så roligt att laga iordning något! Finns inget gott hemma heller..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0