är det inte victoria pihlgren;)

Just nu snackar jag med Victoria lite på msn:) saknar henne lite.. Och det hade inte varit fel att hänga med henne till thailand. Hon verkar ju ha det jättebra med det lilla jag har fått höra! Själv sitter jag här i kalla sverige och blir bara mer och mer depp för all snö. Jävligt less på den nu..



Men i hopp om att få lite färg ska jag och Emma ner till Sams sen och sola! Ska bli riktigt skönt faktiskt men träningen hoppar vi idag:( känner mig lite halvt krasslig och då är det ju inte bra att träna.. Men ska försöka kurera mig under helgen!

Förut gick jag och Hannah och betällde tid för klipp+sling till mig! Har grubblat på om jag ska vänta eller inte med att bli lite ljusare.. Men nu är det dags för en liten förändring känner jag:) Jag orka inte vänta och jag orkar verkligen inte se utväxten mer. Till nästa vecka får jag stå ut:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0