äter och packar

Nu hjälper jag mamma med att laga våfflor och kollar runt på nätet om Experium som finns i sälen. Eftersom jag är så otroligt trött på snö, kyla och allt som har med vintern att göra så tror jag att jag kommer trivas som fan på experium någon dag när vi åker till sälen! Vi åker nämligen till sälen imorgon med familjen och det är mamma som kör dit. Med det menar jag att det kommer ta tre år att komma fram så rädd som hon är för att köra i massa snö. Men jag får väl hålla mig sysselsätt med Joanna och Sofia i baksätet!


bad inomhus och utomhus, gym, spa, bastuvärld. Jag struntar nog i snowboardåkningen och stannar här hela helgen:)

Nu ska jag bli klar med packningen och sen ska jag dra iväg med mamma på bodypump!hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0