8 februari 2010

Emma och jag var effektiva förut. Det blev en halvtimme på crosstrainern innan coren började. Sen direkt efter coren var vi i gymmet lite till. Det var dock otroligt mycket folk i gymmet så det kändes lite trångt.. Haha Emma fick se förföljaren också;)


Imorgon är det skola.. dagen börjas med att antingen åka skridskor , spela någon konstig sport eller gå en långpromenad. Jag har inga skridskor och jag tänker inte använda dom jag vann heller hahah! Det blir nog en långpromenad från tingvallaghallarna till nobel. Usch va kallt det kommer bli:(
Senare under kvällen ska jag klippa min morbror och sen kommer mammas kompis.. Fullt upp helt enkelt:)


Och kan det inte ta och bli vår snart? Trött på vintern och all snö.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0