18e januari

Idag kom jag hem en timme tidigare än vad jag brukar på måndagar. Sköönt! Men jag och Hannah fick ta oss en springtur till tåget. Lite jobbigt och springa i snöslask och vara stressad. Men vi hann med tåget som tur va och i vanlig ordning slumra bägge två till;)

Helt okej dag i skolan ändå. På yrkeämnet arbetar vi med att gruppvis få hitta på sin egna drömsalong. Det är rätt kul faktiskt nu när vi har kommit igång. Jag tror min grupps salong blir riktigt snygg alltså;) Det är redovisning om två veckor och vi ligger ganska bra med:) Jag fråga även om praktikplats på färg&form förut i arvika. Men jag ska gå dit imorgon igen eftersom hon jag ska prata med inte var där idag. Men hoppas jag får vara där iallafall, för det skulle vara skönt att vara i arvika och slippa åka till karlstad i en vecka.. Men men vi får se om jag får vara där:)

Senare blir det träning med Emma. Tror vi ska gå på coren och sen blir det gymmet före eller efter:) Annars har jag inga planer för kvällen. Men jag är som vanligt sjukt trött så det blir bara att ta det lugnt!

Skorna jag köpte i helgen är förresten från skopunken;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0