bad day

Tjaa! Nu har jag just ätit av min goda mat som jag laga idag. Bjöd även Sofia eftersom syrran hade ätit smörgåsar istället för att vänta på att jag skulle komma hem och laga mat åt henne. Men hennes förlust att inte få smaka liksom:)

Annars har min dag inte varit så bra. Vaknade nog på fel sida idag och är allmänt trött och missnöjd. Men så illa är det inte, såna dagar har väl varenda människa ibland. Som tur är hade jag mina favorit tjejer i skolan idag som muntra upp mig med ett par skrattanfall som vanligt:) Klippningen i skolan idag va rolig. Men det känns verkligen i kroppen när man har varit i salongen. Man blir ganska trött faktiskt och lite stel. Får be mamma massera mig någon dag eftersom hon är massör. Det blev lite stressigt imorse så jag glömde kameran hemma.. Men hannah va uppe med kameran mestdels av dagen så det ska nog fixa sig med bilder:)

Nu ska jag snart iväg till gymmet med Emma och senare åka hem till pappa:) hejdå<3




Tog även farväl av den här snyggingen idag! Hon åker till Egypten och jag hoppas dom får det hur bra som helst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0