buuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

fy fan va det är kallt! Jag fick gå till stationen imorse i -20 grader:S jag har inte tinat än och det känns som jag inte kommer göra det på ett bra tag:(

Sitter i skolan nu och har data. Men vi har bara lyssnat på syv tanten som pratar om kurser och sånt. Jag är för trött för att lyssna.

Försöker få med mig Hannah på stan sen efter skolan.. Vi slutar elva idag så det känns väldigt härligt :) Men Hannah vill hem tidigare hon.. undra varför;)


Jag skulle göra nästan vad som helst för att ha sommar nu. Tänk va skönt det vore att inte behöva frysa ihjäl så fort man går utanför dörren:) jag tror inte jag gillar vintern

Kommentarer
Postat av: hannah liljegren

ja-a undra varförrrrr... ;) hihi

2010-01-07 @ 09:33:07
URL: http://hll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0