onsdag

Hejhej!

Trött som aldrig förr är jag! Dålig sömn om nätterna eftersom jag inte lägger mig i tid för att gå upp innan klockan sex varje morgon.. Får bli ändring på detta nu snart! Annars kommer jag vara som jag var idag i skolan varje dag.. det uppskattas inte tror jag.

Kom hem lite tidigare idag eftersom hannahs pappa var i stan och hade bil. Väldigt skönt att åka bil istället för tåg. Jag och Hannah somna som vanligt där bak i bilen. Det gör vi jämt nu för tiden, gött:)
 Jag ska träna på permanent idag hade jag tänkt och jag borde dra igång med det nu snart eftersom jag ska iväg och träna med emma klockan halv åtta. Jag har skjutit fram på att träna permanent hur länge som helst nu. Men eftersom provet är nu på fredag SKA jag träna idag. Imorgon finns det inte så mycket tid för då ska jag sätta i hårförlängning på Amanda :)

På lördag blir det färjestad-frölunda med Victoria och sen bär det av till grums och sova hos söta Nathalie:) hopppas och tror att det kommer bli hur kul som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0