helghelghelg

Då var det äntligen helg igen! Sköönt.

Permanentprovet gick bra, blev godkänd och det känns så himla skönt nu! Efetr permanentprovet föna jag bara min docka som jag klippte gradering på i onsdag. Alltså en ganska slapp dag blev det idag och jag klagar inte:) Vi fick även våra REVLON t-shirtar idag, de ska vi använda när vi har salongdagarna!

Efter skolan drog vi in till stan i vanlig ordning. Kika runt lite med Amanda J och Hannah. Jag och amanda gjorde ett inpulsköp och kom hem med exakt lika skor;) men bägge har letat efter såna skor så det var bara att köpa. Nu blir det att leva fattigt resten av månaden. Men men, jag är ju ett par skor rikare iallafall!

Funderar på att gå på bodypump vid halv sex.. Har ändå inget för mig idag och då kan jag lika gärna dra till hk en stund:) Hemmakväll står på schemat ikväll men det är inga fel det heller..


jag

amanda

t-shirten vi fick idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0