you don´t know what you got til you missing it alot

Nu är jag nyduschad efter träningen. Blev en låång dusch idag igen och det var väldigt skönt:)

Spinningen gick rätt bra men det krångla för mig och Emma i början för att våra pulsklockor inte funka.. Emma blev livrädd ett tag för att hon hade högre puls än alla andra i början och ville nästan inte vara med längre. Hahha men då var det ju så att hennes klocka inte funka. Men sen gick det mycket bra:)

Imorgon är det salongdag igen och då är det permanent som står på schemat. Nu ska vi börja rulla hela huvudet tror jag eftersom vi är klara med bana 1. Hoppas att vi har egen hårvård som vi brukar ha på fredagar. Skulle va otroligt skönt att få håret stylat:D Men men vi får la se.

Helgen blir antagligen lugnt. Iallafall imorgon, det får bli en typisk mysfredag precis som förra fredagen. Är väldigt trött efter veckan så jag klagar faktiskt inte:)

Nu ska jag gå och borsta tänderna och gå och lägga mig och läsa lite. Måste komma igång med läsningen eftersom jag har ca 400sidor kvar i männ som hatar kvinnor boken. Ska skriva vad jag tycker och så om den i skolan så då måste det vara utläst om några veckor;)
wish me luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0