lat och trött

Hallå!

Nu sitter jag här lite arg på mig själv för att jag inte orka gå iväg och träna idag och åt av syrrans goda kladdkaka istället.. Men det kommer fler dagar. Som t.ex imorgon. Tror faktiskt att jag behöver vila idag;) eller så har jag bara gått och blivit lat vilket är mest troligt..

Imorse var det tungt när klockan ringde på klockan 6. Men jag kom allt iväg till skolan och dagen gick ändå rätt så snabbt. Vi är även klara med vårat arbete med drömsalongen nu och det är redovisning imorgon. Jag hoppas och tror att vi kommer klara det galant! Efter skolan drog jag och Hannah ett varv inne på Åhlens men pengarna
kommer på onsdag så det blev inget köpt:/

Nu har det fixat sig med skridskorna också! Emil ska ta dom och jag får pengar. Tror det blir bäst om jag inte ställer mig på ett par skridskor;) han är nöjd och jag är nöjd






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0