sundaayyy

Uu va trött jag blir. Skrev värsta långa inlägget förut men det försvann.. Va roligt det är när sånt händer:)

Det är dålig uppdatering på min blogg nu för tiden.. Jag är lat ibland och ibland går det inte att lägga upp inläggen som jag skriver! men nog om detta:)

Helgen har varit väldigt slapp. Men igår va jag iväg med familjen till Charlottenberg och köpte lite skidkläder. Det blev en vit jacka och bruna skidbyxor. Annars hitta jag inenting och maten vi åt va skitäcklig.. Jag gillar inte charlottenbergs köpcentrum och jag klarar inte av alla norskar som blir galna när dom handlar. Jag fick även besök av en norsk tant när jag stod i provrummet. Haha helt otroliga;) 
 Kvällen spenderades med Emma Johan och Walle med film, rockband och NHL10. Filmen va hemsk och verklighetsbaserad, rockband va kul men svårt! NHL va rikigt svårt. Jag och Emma gjorde inte direkt succé men jag vann ju matchen ändå;)

Idag vakna jag klockan ett. Usch jag har verkligen vänt på dygnet. Och det måste vändas tillbaka idag! För imorgon bär det av till rackstad med Emma och Frida för att inviga de nya skidkläderna och åka snowboard för första gången iår;)
 Mormor bjöd på middag idag också, så jag har varit där och ätit. Sen bar det av till hälsokompaniet för lite bodyjam med Bea. Gick mycket bättre den här gången när man har lärt sig stegen och det va rikigt kul :)

Nu ska jag äntligen lägga in lite bilder från nyår bl.a. Bättre sent än aldrig:)


vår goda efterrätt som Frida gjorde






Lite av korten jag tog på nyår, jag lämna kameran hemma när vi drog till stan. Våga inte ta med den:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0