fint väder plus lite shopping, kan inte bli bättre

Så otroligt fint väder ute. Det var riktigt skönt att vara ute och gå. På verkstan gick allt bra också så jag belönade mig själv med att köpa lite smått till mig själv;) Alla vårkläder börjar ju komma in nu och det finns så mycker fint verkligen. Och jag vill att snön ska smälta bort nuuuuuu!




här är min belöning
-tunika från veromoda
-armband från lindex
-trosor från lindex



Nu ska jag nog göra iordning mig något att äta och sen njuta av min lediga dag:) hejhej<3



Kommentarer
Postat av: madelene leonsson

goo blogg du har susanna!:)

lite läskigt det här...jag var också på verkstan idag, och efter det gick jag också till lindex och köpte: just det där armbandet, och de där trosorna, fast i annan färg....men ändå! lite roligt faktiskt;) haha

2010-01-28 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0