I left my head and my heart on the dancefloor

Godmorgooon!

Dålig uppdatering igår, jag vet. Men jag hade aldrig tid för att sätta mig framför datorn. Men igår va det ju fredag och det är lika med salongen. Det var kul som vanligt och vi fick sluta tidigare:) Sen när jag väl var hemma i Arvika blev det käk och fika med Emma och Frida på sunday. På kvällen blev det innebandy och senare film at Emmas place. Äcklig film som vanligt som Johan hade hyrt. Jag satt med en filt över huvudet för jag hatar blodäckel filmer. Så jag titta aldrig på filmen................ Ta en rolig film nästa gång tack!

Nu ska jag iväg med Frida och sola!! Härligt, det var ett tag sen nu. Förhoppningsvis får man lite färg!

Sen blir det tagga för ikväll:D Förfest med tjejerna sen Ritz!! TAGGAAAA


Salongen




gos emma<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0