I'd rather give my ego another push

hej igen!

Har hela kvällen ledig nu eftersom Amanda kom hit tidigare och blev fixad i håret:) Det blev bra och nu är hon glad igen när hon har långt hår! Hannah var också med. Skönt att snacka med de här två brudarna. Jag klippte även Hannahs hår en bit och det blev hur bra som helst!
 Nu återstår att se vad jag ska göra med mitt hår nästa gång. Blir alltid så sugen på något nytt när jag fixar någon. Nu när jag har fått såpass långt hår vill jag ju gärna ha kvar det.. Det får bli en utväxtfärgning om någon månad och så ska Amanda J få klippa topparna på mig:) Till våren blir det ljusare, mycket ljusare. Och lugg ;) men det är ett tag kvar till sommaren men jag har redan bestämt att det ska bli så nu:D


ungefär så hade jag tänkt mig:)


jag har tittat igen datorn och så hitta jag bilder ifrån balen! Måste lägga upp några:)







Klänningen har jag faktiskt sytt själv! den är fin men jag tror tyvärr inte jag kommer använda den igen.. Den känns lite väl för att bara ha den en sommardag. Men den är ett minne av balen iallafall:)

Kommentarer
Postat av: fredrica

jätte fin frisyr!det kommer du passa bra i :D

2010-01-19 @ 14:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0