Is this the thanks I get.

Godmorgon!

Idag är jag hemma från skolan. Kände mig hängig igår och det höll i sig till imorse så jag bestämde mig för att vara hemma och vila iställe:) Men stackars Hannah som får klara sig utan mig Nathalie, Elin och Amanda i skolan.. Men jag tror allt hon klarar sig! Vaknade för ungefär en halvtimme sen och känner mig lite piggare. Ska snart hämta mig lite frukost och fortsätta sitta här vid datorn och lyssna på Håkan Hellström och Erik Hassle<3

Tänkte ju gå på distansen med mamma ikväll men jag hoppar den idag. Jag får köra imorgon istället på något annat pass istället för då har jag ändå inget planerat om inte det sker ett under att Emma inte jobbar och att Frida inte ska på kalas. Annars hade jag planerat att vi tre skulle laga mat, hoppas det går igenom:D 
 Ikväll kommer Amanda för att få i sitt löshår. Det ska bli kul att se henne. Jag är faktiskt lite stolt över henne för nu har hon gått utan förlängningen i ungefär fem dagar;)Framsteg!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0