jag vill ha sommar

Nu sitter jag och kollar på vår/sommar kläder igen! Det är sjukt vad jag inte vill ha vinter längre.. Hatar det om jag ska vara ärlig. Snön kan väl smälta bort iallafall. Men jag har hittat en hel del som jag tycker är snyggt iallafall:) Tänkte visa några bikinis som jag tänkt ha i sommar.


den här eller en ljusrosa.







Jag är otroligt avundsjuk på Amanda Janson som åker till hurghada om typ en vecka och Victoria som åker till Thailand i början av februari.. Jag får slita här hemma med min b.u.s och hoppas på att få färg. Men det är ju inte rikigt samma sak nej..................... Tänk att få ligga på en strand liksom iställe för att gå runt i snön i kalla sverige:)

Kommentarer
Postat av: Malin

den översta bikinins rosa trosor är slut i st 36 & 38 bara så du vet :(

2010-01-21 @ 21:59:03
Postat av: kim

den översta har jag beställt :) det fanns många snygga man kunde välja mellan i år.

2010-01-21 @ 22:43:11
URL: http://kimthrese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0