myskväll helt ensam

Det är inte det roligaste precis. Tror alla i arvika har varit på innebandy ikväll. Själv sitter jag hemma och har just blivit bjuden på mat av Peter! Det är inga fel det heller faktiskt. Men jag kan erkänna att jag faktiskt har det ganska långtråkigt.. Men det måste man ha ibland också. Hatar när någon säger så till mig men det är ju trots allt sant.

Det blev ingen bodypump förut. För jag var för seg och kom när det redan hade börjat. Så det fick bli ett pass i gymmet istället. Nöjd över mig själv för att jag ens tog mig dit överhuvudtaget. Då kan jag leva livet i helgen med gott samvete;)

Nej nu ska jag leta upp lite godsaker och sätta mig vid tvn och göra Peter och Olivia lite sällskap!


nöjda flickor


jag och fröken jansson utanför skolan


hannah liljegren fick till det

skorna jag köpte förut:)


Kommentarer
Postat av: amanda

haha vad ful min toppluva är :D

2010-01-15 @ 22:30:08
URL: http://amandarin.devote.se
Postat av: Anonym

Vart är skorna köpta?:)

2010-01-17 @ 22:49:12
Postat av: Sofia Westerberg

Jag måste bara fråga vart du har köpt din väska? :D

2010-01-18 @ 20:26:09
Postat av: susanna

svar: den köpte jag i stockholm i sommras.. kommer tyvärr inte ihåg vad affären heter:(

2010-01-18 @ 21:39:50
Postat av: Sofia Westerberg

Okej den är väldigt fin! tack ändå! :)

2010-01-19 @ 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0