nöjd efter träningen

Det blev en lång varm dusch efter träningen och det var verkligen skönt. Träningen gick bra och det var som vanligt ett hårt pass. Det blir säkert träningsvärk som vanligt men jag klagar verkligen inte. Träningsverk är något jag är glad över att ha:D

Nu har jag precis ätit kvällsmat och tänkte läsa lite ur min tjocka bok innan PH börjar. Måste börja läsa mer i den eftersom den ska vara inlämnad om två-tre veckor..Det är tur att det är en bra bok jag läser.
 
Imorgon är det salongdag igen också. Då är det klippning som står på schemat, vilket alltid är roligt. Jag ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran imorgon:) det ska även bli kul att se Amanda som har slingat håret och Nathalie som har klippt sig! Nu är jag riktigt sugen på att göra något nytt med mitt hår men jag får vänta en månad till iallfall och då blir det lite ljusare slingor:)


senaste taggningen på facebook. Haha gammalt kort på markus mig alicia joanna och Matthias!
rätt gulligt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0