Rolig helg

Nu sitter jag i grums med Victoria i Linus lägenhet. Han va snäll och lät oss sova här igår efter matchen för att det inte går några med tåg hem till arvika:)

Matchen igår va rolig och färjestad vann! Jätte mycket folk va det också. Även mycket trevligt sällskap:) Efter matchen drog jag och Victoria in till stan och käka på mcdonalds. Sen tog vi bussen till grums. Bussresan va underhållande och den underhållningen skötte ett gäng goa och glada killar! Väl framme i grums va vi med Linus och hans kompisar och bara tog det lugnt. Nathalie och linnea va också där :)

Nu sitter jag och Victoria och kollar på ormar och krokodiler på tvn.. Fyfan va äckliga djur. Tänk och möta en krokodil liksom............kul

Nu ska vi snart laga lite mat och sen ska vi ta bussen in till karlstad! Victoria ska spela match och jag ska kolla på för första gången när hon spelar i hellton! Ska bli roligt:)


Lägger in lite bilder ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0